Rozvoj komunikativních kompetencí žáků a učitelů aspekty problematiky komunikativních dovedností u integrovaných žáků na základní škole – Irena Jemelková
Irena Jemelková
Diplomová práce
Rozvoj komunikativních kompetencí žáků a učitelů aspekty problematiky komunikativních dovedností u integrovaných žáků na základní škole
Communicative competences of pupilsand teachers at primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj komunikativních kompetencí žáků a učitelů na primární škole. Vyhledává účinné strategie, které napomáhají rozvoji verbální i neverbální pedagogické komunikace ve vyučování u učitelů i žáků. Zkoumá rozdíly v ostychu žáků primární školy při komunikaci a vyhledává možnosti zmírnění ostýchavosti ve školním prostředíAbstract:
Diploma project is focused on communicative competences of pupils and teachers at primary school. It searches efective strategies that help to develop verbal and non-verbal pedagogical communication during lessons among teachers and pupils. It searches the differences in pupils' self-consciousness during their communication and searches possibilities of self-consciousness reduction in school environment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2007
- Vedoucí: Alena Nelešovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEMELKOVÁ, Irena. \textit{Rozvoj komunikativních kompetencí žáků a učitelů aspekty problematiky komunikativních dovedností u integrovaných žáků na základní škole}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/1bizs4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Palackého v Olomouci
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková -
Neverbální pedagogická komunikace v odborném výcviku na středních odborných učilištích
Tereza FESSLOVÁ -
Neverbální komunikace v hodinách ČJL na 2. stupni ZŠ
Lucie BUCHTOVÁ