Barbora Nováková

Master's thesis

Vliv vnějších faktorů na kupní rozhodování spotřebitelů ve sféře módy pro mladé

Influence of external factors on consumer purchasing decisions in young fashion
Anotácia:
Diplomová práce zjišťuje, jaký vliv mají vnější faktory na kupní rozhodování spotřebitele ve sféře módy pro mladé. Klade si za svůj cíl definovat, analyzovat a popsat spotřební chování mladých lidí ve věku do 30 let, kteří nakupují zejména streetwearovou módu a tenisky. Dále si bere za cíl zjistit, jak velký vliv mají na nákupní rozhodování sociální sítě, přátele a rodinný okruh mladého spotřebitele …viac
Abstract:
The thesis investigates the influence of external factors on consumer purchasing decisions in the sphere of fashion for young people. It aims to define, analyse and describe the consumption behaviour of young people under the age of 30 who buy mainly streetwear and sneakers. It also aims to find out how much influence social networks, friends and family circle have on the young consumer's purchasing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
  • Vedúci: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84823