Metody a formy reedukace používané ve výuce žáků s dysortografií – Mgr. Ilona Pevná
Mgr. Ilona Pevná
Bachelor's thesis
Metody a formy reedukace používané ve výuce žáků s dysortografií
The methods and forms of reeducation used at work with pupils with disortographic problems
Anotácia:
ANOTACE Pevná, Ilona. Metody a formy používané při práci s dětmi s dysortografií: bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky, 2007. s.42. Vedoucí práce: Mgr. Dana Brožová. Bakalářská práce pojednává o metodách a formách reedukace, které jsou využívány při výuce žáků s dysortografií. Vymezuji zde pojem specifické poruchy učení, klasifikaci specifických …viacAbstract:
THE ANNOTATION The disertation deals with methods of reeducation and forms that we can use when we work with pupils who have dysorthographic problems. I define name „the specific troubles of learning.“ I engage in classify of the specific troubles of learning. I mention an etiology and a diagnostic. I pay attention to education of pupils with the specific troubles of learning and matters of legislation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dad2i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2007
- Vedúci: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková