Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu – Bc. Klára Chmelařová
Bc. Klára Chmelařová
Bakalářská práce
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu
Anotace:
Bakalářská práce „Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu“ se zabývá moderní formou marketingové komunikace a velmi dynamickým tématem, které se každým rokem mění. Tyto nové online prostředky marketingové komunikace jsou zde analyzované a vysvětlené v souvislosti s konkrétním e-shopem, jenž vyrábí přírodní mýdla a na sociálních médiích figuruje. Aplikační část, která tradičně …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the use of social media in marketing communication within a selected e-shop and discusses this very dynamic topic, which changes every year. The new online marketing communication tools are analyzed and explained using an example of a particular e-shop that produces and sells natural soaps and also uses social media. The application part, which traditionally follows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hvfro/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHMELAŘOVÁ, Klára. \textit{Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/1br4cr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová