Bc. Filip Šulák
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně
Designing a communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační kampaně pro elektronický obchod prodejce Kola Číhal. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část je věnována vymezením základních pojmů, metodologii analýzy podniku, komunikačním modelům a integrované marketingové komunikaci. Druhá praktická část syntetizuje dosažené teoretické poznatky do situační analýzy konkrétního podniku, realizace …moreAbstract:
The goal of the thesis is to design a communication campaign for e-commerce retailer Kola Číhal. The thesis is divided into two main parts. The first theoretical part is devoted to the definition of basic concepts, methodology of business analysis, communication models and integrated marketing communications. The second practical part synthesizes obtained theoretical knowledge in undertaking situational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p6ctw/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2015
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček