Bc. Renáta OPAŘILOVÁ

Master's thesis

Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti

Corporate culture as part of corporate identity of the chosen company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury jako součástí corporate identity vybrané společnosti. Cílem je analyzovat stávající corporate identity ve vybrané firmě, přičemž zvláštní pozornost je věnována firemní kultuře a vnitrofiremní komunikaci. Teoretická část se týká filozofie organizace, čtyř subsystémů corporate identity, jimiž jsou firemní komunikace, firemní kultura, firemní …more
Abstract:
This diploma thesis deals with problems of corporate culture as a part of corporate identity of the chosen company. The aim is to analyse the current corporate identity of the chosen firm whereas the special regard is focused on corporate culture and internal communication. The theoretical part is concerned with corporate philosophy, four subsystems which are corporate communications, corporate culture …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier: 18411

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OPAŘILOVÁ, Renáta. Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications