Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti – Bc. Renáta OPAŘILOVÁ
Bc. Renáta OPAŘILOVÁ
Master's thesis
Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
Corporate culture as part of corporate identity of the chosen company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury jako součástí corporate identity vybrané společnosti. Cílem je analyzovat stávající corporate identity ve vybrané firmě, přičemž zvláštní pozornost je věnována firemní kultuře a vnitrofiremní komunikaci. Teoretická část se týká filozofie organizace, čtyř subsystémů corporate identity, jimiž jsou firemní komunikace, firemní kultura, firemní …moreAbstract:
This diploma thesis deals with problems of corporate culture as a part of corporate identity of the chosen company. The aim is to analyse the current corporate identity of the chosen firm whereas the special regard is focused on corporate culture and internal communication. The theoretical part is concerned with corporate philosophy, four subsystems which are corporate communications, corporate culture …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier:
18411
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OPAŘILOVÁ, Renáta. \textit{Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1c1uph/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OPAŘILOVÁ, Renáta. Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Tvorba image komerční organizace
Barbora Prejzová -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Komunikace jako nástroj pro zefektivnění fungování organizací
Martina Nepimachová -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Specifika firemní komunikace ÚzP pro Prahu 3
Petr Pavlik -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová