Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku – Bc. Nikol Mendlová
Bc. Nikol Mendlová
Master's thesis
Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku
Proposal of on-line marketing communication for the selected brand
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast online marketingu. U značky je důležité dbát nejenom na marketing, díky kterému se prodává, ale i na branding, který má za úkol vyvolat u zákazníků pocit. Cílem práce je navrhnutí online marketingovou komunikaci pro vybranou značku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a brandingu jako marketingový mix, nákupní trychtýř, nástroje online …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on online marketing. For a brand is important to pay attention not only to the marketing, but also to the branding that has the task of creating a feeling in customers. The aim of the thesis is to make online marketing communication for the selected brand. In the theoretical part is defined basic concept of marketing such as marketing mix, purchase funnel, online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Reader: Martina Pechová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MENDLOVÁ, Nikol. \textit{Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1c4em0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights