Komparace marketingových strategií značek Hyundai a Ford na českém trhu – Eliška Štefanová
Eliška Štefanová
Diplomová práce
Komparace marketingových strategií značek Hyundai a Ford na českém trhu
Comparison of Hyundai and Ford marketing strategies
Anotace:
Na relativně malém českém automobilovém trhu působí přes padesát značek a správná marketingová strategie je důležitým faktorem úspěchu. Tato práce porovnává marketingové strategie značek Ford a Hyundai v České republice. Zatímco Ford vsází v rámci své komunikace na centrálně tvořenou reklamu, Hyundai svoji reklamu upravuje dle specifik lokálního trhu. Práce je formálně rozdělena do čtyř kapitol. První …víceAbstract:
Relatively small Czech automotive market is fragmented with more than 50 brands competing. Rightly chosen marketing strategy is an important success factor. This thesis compares marketing strategies of Ford and Hyundai in the Czech Republic. While Ford applies globally created advertising on all its markets, Hyundai tailors its advertising to each market. The thesis is formally divided into four chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Potential of Africa for Automotive
Sofiya Oshchebska -
Vliv automobilové firmy Hyundai na situaci na trhu práce Frýdecko-Místecka
Veronika Žilavá