Controlling v systému řízení moderní firmy – Ing. Eliška Weiserová
Ing. Eliška Weiserová
Bakalářská práce
Controlling v systému řízení moderní firmy
Controlling in the management system of the modern firm
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje koncepci controllingu ve výrobním podniku. Definuje místo místo controllingu v organizační struktuře podniku. Nabízí řešení pro další rozvoj controllingového systému ve firmě BÖHM PLAST – TECHNIK a.s.Abstract:
The Bachelor work analyses controlling conception in the manufacturing company. Define Controlling position in the organization chart of the company. Offer a new controlling solution for future development of the controlling system in the firm BÖHM PLAST – TECHNIK a.s.Klíčová slova
Controlling Management Controllingový systém Reporting Manager Controller Maticové řízení podniku Organizační struktura podniku Informační systém ERP – enterprice ressource planning Logistika Personalistika Finanční řízení Technologie Výroba Proces plánování Obchodní a marketingový controlling Systém kvality
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ql4wv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Petr Kopecký, MBA
- Oponent: Ing. David Král, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Analýza obchodního a marketingového plánu ve vybraném podnikatelském subjektu
Dana Plchová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Analýza trendov a vplyv zľavových portálov na rozvoj a kvalitu
Angelika Hovorková