Bc. Monika Rektoříková

Bachelor's thesis

Tvorba marketingového mixu pro e-shop

Marketing Mix Development for E-shop
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii vybraného e-shopu a na základě analýzy navrhnout nápravu slabých míst. V teoretické části se autorka věnuje teorii internetového obchodování a marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza a vyhodnocení.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is an analysis of marketing strategy of the chosen e-shop and to suggest alternations of weak spots on the basis of the analysis. In the theoretic part the autor is focused on theory of the internet business and the marketing mix. The analysis and the evalutaion were made in the practical part.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. arch. Petr Hill

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting