YouTube jako komunikační nástroj kosmetických firem – Petra MOULISOVÁ
Petra MOULISOVÁ
Bachelor's thesis
YouTube jako komunikační nástroj kosmetických firem
YouTube as a communication tool for cosmetic companies
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu YouTube na náhodný vzorek lidské populace a vytvořením komunikačního modelu influencera na základě kvalitativního výzkumu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem internetový marketing a YouTube. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření a analýzou YouTubových …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the study of the influence of YouTube on a random sample of the human population and the creation of a communication model influencer based on qualitative research. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the term internet marketing and YouTube. The practical part deals with evaluation of the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOULISOVÁ, Petra. YouTube jako komunikační nástroj kosmetických firem. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybrané společnosti
Jana Klinková -
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
Ivana IVANUŠIĆOVÁ -
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
Pavel Schröder -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová