Zuzana ULLMANNOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané kulturní památky

Marketing mix of selected cultural sight
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu v rámci kulturních památek. Cílem práce je identifikovat jednotlivé nástroje marketingového mixu kláštera Kladruby. Na základě získaných dat navrhnout opatření, která by vedla k inovaci marketingového mixu kláštera. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která jsou zaměřena na představení marketingového mixu v turismu …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of the marketing mix within cultural heritage sites. The aim of the thesis is to identify the individual tools of the marketing mix at the Kladruby Monastery and to propose measures, based on the obtained data, that would lead to innovation in the monastery's marketing mix. The first part of the thesis describes the theoretical background, focusing on introducing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ULLMANNOVÁ, Zuzana. Marketingový mix vybrané kulturní památky. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/