Marketingový mix vybrané kulturní památky – Zuzana ULLMANNOVÁ
Zuzana ULLMANNOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané kulturní památky
Marketing mix of selected cultural sight
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu v rámci kulturních památek. Cílem práce je identifikovat jednotlivé nástroje marketingového mixu kláštera Kladruby. Na základě získaných dat navrhnout opatření, která by vedla k inovaci marketingového mixu kláštera. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která jsou zaměřena na představení marketingového mixu v turismu …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of the marketing mix within cultural heritage sites. The aim of the thesis is to identify the individual tools of the marketing mix at the Kladruby Monastery and to propose measures, based on the obtained data, that would lead to innovation in the monastery's marketing mix. The first part of the thesis describes the theoretical background, focusing on introducing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ULLMANNOVÁ, Zuzana. Marketingový mix vybrané kulturní památky. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Adaptace a s ní spojené podpůrné a stresové faktory u vysokoškolských studentů navazujících magisterských programů
Šírová Šírová -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová