Bc. Martin Kuška

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Abstract:
Práce je zaměřena na ověřování spokojenosti zákazníků s používáním komerčních CRM systémů a identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání na základě analýz, výzkumů a segmentace. Objektivita těchto informací je pro každou firmu důležitá, dalo by se říci, že v procesu řízení vztahu se zákazníkem, klíčová. Teoretická část představuje vymezení obecných pravidel pro kvalitní řízení vztahu se zákazníkem …more
Abstract:
This dissertation is focused on customer satisfaction verification in the field of CRM systems, on identification of customers´ needs, requirements and expectations based on analysis, researches and segmentation. Objectivity of this information is important for any company. In the process of customer relationship management it is taken for the key indicator. The theoretical part summarizes definition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní