Bc. Martin Kuška

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Anotace:
Práce je zaměřena na ověřování spokojenosti zákazníků s používáním komerčních CRM systémů a identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání na základě analýz, výzkumů a segmentace. Objektivita těchto informací je pro každou firmu důležitá, dalo by se říci, že v procesu řízení vztahu se zákazníkem, klíčová. Teoretická část představuje vymezení obecných pravidel pro kvalitní řízení vztahu se zákazníkem …více
Abstract:
This dissertation is focused on customer satisfaction verification in the field of CRM systems, on identification of customers´ needs, requirements and expectations based on analysis, researches and segmentation. Objectivity of this information is important for any company. In the process of customer relationship management it is taken for the key indicator. The theoretical part summarizes definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní