Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Martin Kuška
Bc. Martin Kuška
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Abstract:
Práce je zaměřena na ověřování spokojenosti zákazníků s používáním komerčních CRM systémů a identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání na základě analýz, výzkumů a segmentace. Objektivita těchto informací je pro každou firmu důležitá, dalo by se říci, že v procesu řízení vztahu se zákazníkem, klíčová. Teoretická část představuje vymezení obecných pravidel pro kvalitní řízení vztahu se zákazníkem …moreAbstract:
This dissertation is focused on customer satisfaction verification in the field of CRM systems, on identification of customers´ needs, requirements and expectations based on analysis, researches and segmentation. Objectivity of this information is important for any company. In the process of customer relationship management it is taken for the key indicator. The theoretical part summarizes definition …moreKeywords
Analyzovat CRM systém dotazník farmaceutická společnost farmaceutický trh komplexní řešení praxe řízení vztahu se zákazníkem společnost zákazník. Analyze Questionnaire The Pharmaceutical Company The Pharmaceutical Market Practice Customer Relationship Management Comprehensive Solution Company Customer Sales Force Management.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qgv00/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUŠKA, Martin. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/1djqn3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane