Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Martin Kuška
Bc. Martin Kuška
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Anotácia:
Práce je zaměřena na ověřování spokojenosti zákazníků s používáním komerčních CRM systémů a identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání na základě analýz, výzkumů a segmentace. Objektivita těchto informací je pro každou firmu důležitá, dalo by se říci, že v procesu řízení vztahu se zákazníkem, klíčová. Teoretická část představuje vymezení obecných pravidel pro kvalitní řízení vztahu se zákazníkem …viacAbstract:
This dissertation is focused on customer satisfaction verification in the field of CRM systems, on identification of customers´ needs, requirements and expectations based on analysis, researches and segmentation. Objectivity of this information is important for any company. In the process of customer relationship management it is taken for the key indicator. The theoretical part summarizes definition …viacKľúčové slová
Analyzovat CRM systém dotazník farmaceutická společnost farmaceutický trh komplexní řešení praxe řízení vztahu se zákazníkem společnost zákazník. Analyze Questionnaire The Pharmaceutical Company The Pharmaceutical Market Practice Customer Relationship Management Comprehensive Solution Company Customer Sales Force Management.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qgv00/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane