Žaneta HOFMANOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing cestovní kanceláře

Tourism agency marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce na téma ?Marketing cestovní kanceláře? je analyzovat nástroje marketingového mixu cestovní kanceláře Čedok se zaměřením na spokojenost zákazníků se službami, které tato cestovní kancelář nabízí. Práce je rozdělena do šesti tematických celků. V první části je v teoretické rovině za pomocí literatury definován pojem cestovní ruch. Druhý tematický celek je věnován marketingu …more
Abstract:
The goal of this thesis "Marketing travel agency" is to analyze the marketing mix instruments Cedok travel agency with a focus on customer satisfaction with the services that the travel agency has to offer. The work is divided into six thematic units. In the first part is in theory using the literature defined the conception of tourism. The second thematic unit is dedicated to the marketing of tourism …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Helena Michajlovská

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOFMANOVÁ, Žaneta. Marketing cestovní kanceláře. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická