Žaneta HOFMANOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing cestovní kanceláře
Tourism agency marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce na téma ?Marketing cestovní kanceláře? je analyzovat nástroje marketingového mixu cestovní kanceláře Čedok se zaměřením na spokojenost zákazníků se službami, které tato cestovní kancelář nabízí. Práce je rozdělena do šesti tematických celků. V první části je v teoretické rovině za pomocí literatury definován pojem cestovní ruch. Druhý tematický celek je věnován marketingu …moreAbstract:
The goal of this thesis "Marketing travel agency" is to analyze the marketing mix instruments Cedok travel agency with a focus on customer satisfaction with the services that the travel agency has to offer. The work is divided into six thematic units. In the first part is in theory using the literature defined the conception of tourism. The second thematic unit is dedicated to the marketing of tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Helena Michajlovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFMANOVÁ, Žaneta. \textit{Marketing cestovní kanceláře}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/1dmaje/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOFMANOVÁ, Žaneta. Marketing cestovní kanceláře. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová