Žaneta HOFMANOVÁ

Bakalářská práce

Marketing cestovní kanceláře

Tourism agency marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma ?Marketing cestovní kanceláře? je analyzovat nástroje marketingového mixu cestovní kanceláře Čedok se zaměřením na spokojenost zákazníků se službami, které tato cestovní kancelář nabízí. Práce je rozdělena do šesti tematických celků. V první části je v teoretické rovině za pomocí literatury definován pojem cestovní ruch. Druhý tematický celek je věnován marketingu …více
Abstract:
The goal of this thesis "Marketing travel agency" is to analyze the marketing mix instruments Cedok travel agency with a focus on customer satisfaction with the services that the travel agency has to offer. The work is divided into six thematic units. In the first part is in theory using the literature defined the conception of tourism. The second thematic unit is dedicated to the marketing of tourism …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOFMANOVÁ, Žaneta. Marketing cestovní kanceláře. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická