Moderní trendy v marketingové komunikaci – Bc. Karolína Vlachová
Bc. Karolína Vlachová
Bakalářská práce
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Modern trends in marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novými formami marketingové komunikace. Teoretická část popisuje úvod do marketingového a komunikačního mixu a jsou zde popsány trendy ve 21. století. Dále se tato práce zabývá jednotlivými novými formami marketingové komunikace-mobilní marketing, word of mouth marketing a jeho formy-virální marketing, buzzmarketing, guerilla marketing, ambush marketing, event marketing …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with new forms of marketing communication. Theoretical part features introduction into marketing and communication mix, innovative marketing circulation and described trends in 21. century. Following content presents individual new marketing communication trends, such as mobile marketing, word of mouth marketing and its forms-viral marketing, buzzmarketing, guerilla marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t67zu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz