Bc. Karolína Vlachová

Bakalářská práce

Moderní trendy v marketingové komunikaci

Modern trends in marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novými formami marketingové komunikace. Teoretická část popisuje úvod do marketingového a komunikačního mixu a jsou zde popsány trendy ve 21. století. Dále se tato práce zabývá jednotlivými novými formami marketingové komunikace-mobilní marketing, word of mouth marketing a jeho formy-virální marketing, buzzmarketing, guerilla marketing, ambush marketing, event marketing …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with new forms of marketing communication. Theoretical part features introduction into marketing and communication mix, innovative marketing circulation and described trends in 21. century. Following content presents individual new marketing communication trends, such as mobile marketing, word of mouth marketing and its forms-viral marketing, buzzmarketing, guerilla marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní