Hodnocení banky z pohledu klienta – Martina HAVRÁNKOVÁ
Martina HAVRÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Hodnocení banky z pohledu klienta
Evaluation of bank from the client's perspective
Anotace:
Název mé bakalářské práce je ?Hodnocení banky z pohledu klienta?. Zaměřím se na produkty na bydlení. Vymezím klienta jako zájmovou skupinu, která poskytuje bance své peníze, za které si kupuje bankovní produkty a služby. Pokusím se zjistit, co považují klienti za nejdůležitější při hodnocení banky ze svého pohledu. Budu vyhodnocovat banku a její důvěryhodnost z pohledu klienta vlastním průzkumem. Budu …víceAbstract:
Name of my bachelor's dissertation study is ?Client?s bank assessment?. I?d like to focus on various financial products designed for housing. I plan to specify client as target interest segment, that provides funding in exchange of bank?s provided financial products and services. I?d like to find out what clients finds out as most important from their point of view in bank assessment. My own bank research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Faltejsková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVRÁNKOVÁ, Martina. Hodnocení banky z pohledu klienta. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika bankovního trhu v ČR v letech 2004 až 2012
Anna Maľová -
Compliance v bankovnictví
Hana Petrů -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Olga Lesková -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce
Michal Plaček -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Magdaléna Lesonická