Plánování mezinárodního eventu pro fleetové zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Alla Udovenko
Alla Udovenko
Bakalářská práce
Plánování mezinárodního eventu pro fleetové zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Planning of an international event for fleet customers at the ŠKODA AUTO a. s.
Anotace:
Téma mé bakalářské práce bylo zvoleno s ohledem na zkušenosti získané během praxe ve ŠKODA AUTO a. s. na oddělení zabývajícím se fleetovými zákazníky.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu Event marketing, definuje základní elementy Event marketingu, popisuje Event marketingový proces a charakterizuje specifika práce na B2B trzích. Praktická část je soustředěna na plánování mezinárodního eventu …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis was chosen based on my experience gained during an inthernship at ŠKODA AUTO a. s., in the department that deals with fleet customers.The theoretical part of the thesis is focused on the definition of Event marketing, defines the basic elements of Event marketing, describes Event-marketing process and characterizes the specifics of working in the B2B markets. The core …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva