Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie – Bc. Aneta Korcová
Bc. Aneta Korcová
Master's thesis
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
Perception of advertising by customers in the chosen cosmetics companies – the comparative study
Abstract:
Předmětem této práce je na základě komparativního výzkumu zjistit, jaké je vnímání a hodnocení televizních reklam na sprchové gely kosmetických společností Dermacol, Radox, Dove a Nivea. Teoretická část se věnuje převážně problematice reklamy, psychologie reklamy a marketingu. Práce také věnuje svoji pozornost na zjištění vztahu a postojů zákazníků k reklamě na sprchové gely. Ve vlastní práci je prezentován …moreAbstract:
The subject of this thesis is to find out on the basis of comparative research what is the perception and evaluation of TV commercials for shower gels of cosmetic companies Dermacol, Radox, Dove and Nivea. The theoretical part covers mainly the issues of advertising, advertising psychology and marketing. The thesis also focuses on identifying the relationship and attitudes of customers towards the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
- Reader: Martina Rašticová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORCOVÁ, Aneta. \textit{Percepce reklamy zákazníky u~vybraných kosmetických společností - komparativní studie}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/1fk0y2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Mediální obraz žen v českých televizních reklamách propagujících kosmetické přípravky
Miriam Lapourová -
Komparace každodennosti života ženy v ČSR a USA v 50. letech 20. století
Žaneta Honzejková -
The peculiarities of advertising perceptions by representatives of different cultures
Yana Zgurskaya -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň
Veronika Horáková -
Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
Petr Šobotník -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights