Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie – Bc. Aneta Korcová
Bc. Aneta Korcová
Master's thesis
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
Perception of advertising by customers in the chosen cosmetics companies – the comparative study
Anotácia:
Předmětem této práce je na základě komparativního výzkumu zjistit, jaké je vnímání a hodnocení televizních reklam na sprchové gely kosmetických společností Dermacol, Radox, Dove a Nivea. Teoretická část se věnuje převážně problematice reklamy, psychologie reklamy a marketingu. Práce také věnuje svoji pozornost na zjištění vztahu a postojů zákazníků k reklamě na sprchové gely. Ve vlastní práci je prezentován …viacAbstract:
The subject of this thesis is to find out on the basis of comparative research what is the perception and evaluation of TV commercials for shower gels of cosmetic companies Dermacol, Radox, Dove and Nivea. The theoretical part covers mainly the issues of advertising, advertising psychology and marketing. The thesis also focuses on identifying the relationship and attitudes of customers towards the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
- Oponent: Martina Rašticová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORCOVÁ, Aneta. \textit{Percepce reklamy zákazníky u~vybraných kosmetických společností - komparativní studie}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/1fk0y2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Mediální obraz žen v českých televizních reklamách propagujících kosmetické přípravky
Miriam Lapourová -
Komparace každodennosti života ženy v ČSR a USA v 50. letech 20. století
Žaneta Honzejková -
The peculiarities of advertising perceptions by representatives of different cultures
Yana Zgurskaya -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň
Veronika Horáková -
Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
Petr Šobotník -
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová
Názov
Vložil
Vložené
Práva