Ing. Aleš ŘEHÁK

Master's thesis

Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac

Project on utilization of modern promoting methods for rise in photo sales and popularization of the microstock Pixmac
Abstract:
Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit …more
Abstract:
The subject of the Master thesis is to use the modern promotional methods with the aim to increase photos sales and popularize the microstock Pixmac. The theoretical part deals with the modern methods of promotion which include internet marketing, guerrilla marketing and beamvertising. The practical part consists of the Porter{\crq}s analysis and competitor analysis, SWOT analysis, analysis of present …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier: 14917

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŘEHÁK, Aleš. Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing