Kazuistika marketingového komunikačního mixu v kulturní sféře – Bc. Anna Severová
Bc. Anna Severová
Bachelor's thesis
Kazuistika marketingového komunikačního mixu v kulturní sféře
Casuistry of Marketing Communication Mix in the Cultural Sphere
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného kulturní zařízení. V teoretické části je proveden rozbor odborné literatury vztahující se k marketingovému mixu a následně i k mixu komunikačnímu. Následně je zde také představen marketing v kulturním prostředí. V praktické části je představen Kulturní dům Josefa Suka v Sedlčanech, u něhož byla provedena analýza stávajících a využívaných …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of a selected cultural center. The theoretical part is an analysis of scientific literature related to the marketing mix, and afterwards to the communication mix. Then there is also an description of marketing in cultural institutions. The practical part introduces the Josef Suk Cultural Centre in Sedlčany where there an analysis of currently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d8yb0/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Two Cultures? The Interest of the House of Schwarzenberg in the English Literature and Culture
Kristina Alešová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera