Bc. Anna Severová

Bakalářská práce

Kazuistika marketingového komunikačního mixu v kulturní sféře

Casuistry of Marketing Communication Mix in the Cultural Sphere
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného kulturní zařízení. V teoretické části je proveden rozbor odborné literatury vztahující se k marketingovému mixu a následně i k mixu komunikačnímu. Následně je zde také představen marketing v kulturním prostředí. V praktické části je představen Kulturní dům Josefa Suka v Sedlčanech, u něhož byla provedena analýza stávajících a využívaných …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of a selected cultural center. The theoretical part is an analysis of scientific literature related to the marketing mix, and afterwards to the communication mix. Then there is also an description of marketing in cultural institutions. The practical part introduces the Josef Suk Cultural Centre in Sedlčany where there an analysis of currently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní