Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru – Bc. Jan Fidler
Bc. Jan Fidler
Bachelor's thesis
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
The crisis of consumers integrity - ambivalent effects of integrated marketing communications
Abstract:
V první části práce se zaměříme na integrovanou marketingovou komunikaci, její definici, nástroje, pochopíme v krátkosti marketing jako celek, řekneme si, kdo je to spotřebitel, čím se vyznačuje a jak může marketing ovlivňovat jeho Integritu a jaké jsou další efekty působení IMK v sociálním prostoru. Ve druhé části se budeme zabývat společností pozdní modernity, dynamikou spotřební kultury a ambivalentními …moreAbstract:
In the first part of the thesis we are going to be focusing on integrated marketing communications, its definition, tools, we will try to understand marketing as a whole subject, we will see who a customer is as a person, what is typical for him, how marketeting can affect his integrity and what are the other effects of being under pressure of IMK on a social surface. In the second part we will discuss …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pspwa/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIDLER, Jan. \textit{Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/1gg43t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Duc Le Anh -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků