Bc. Jan Fidler

Bachelor's thesis

Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru

The crisis of consumers integrity - ambivalent effects of integrated marketing communications
Abstract:
V první části práce se zaměříme na integrovanou marketingovou komunikaci, její definici, nástroje, pochopíme v krátkosti marketing jako celek, řekneme si, kdo je to spotřebitel, čím se vyznačuje a jak může marketing ovlivňovat jeho Integritu a jaké jsou další efekty působení IMK v sociálním prostoru. Ve druhé části se budeme zabývat společností pozdní modernity, dynamikou spotřební kultury a ambivalentními …more
Abstract:
In the first part of the thesis we are going to be focusing on integrated marketing communications, its definition, tools, we will try to understand marketing as a whole subject, we will see who a customer is as a person, what is typical for him, how marketeting can affect his integrity and what are the other effects of being under pressure of IMK on a social surface. In the second part we will discuss …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní