Použíté finančné prostriedky na kampane kandidátov na post prezidenta Českej republiky v roku 2012/2013 a ich profesionalizácia – Bc. Marcela Králiková
Bc. Marcela Králiková
Master's thesis
Použíté finančné prostriedky na kampane kandidátov na post prezidenta Českej republiky v roku 2012/2013 a ich profesionalizácia
Financial costs spent on campaigns of The Czech presidential elections in 2012/2013 and the campaign’s professionalization
Abstract:
The thesis focuses on the relatinship among the costs spent on campaigns of The Czech presidential elections in 2012/2013 and the campaign’s professionalization. This goal is achieved by professionalization concepts, which are addapted and supplemented according to the work needs. Professionalization explores if the candidates’campaigns used the most suitable practises/techniques (wether the techniques …viacAbstract:
Práca skúma vzťah medzi výškou investovaných finančných prostriedkov jednotlivých kandidátov na post prezidenta Českej republiky v ich predvolených kampaniach v roku 2012/2013a profesionalizáciou ich kampaní. Používa pri tom upravené a doplnené koncepty profesionalizácie. Profesionalizácia skúma, nakoľko jednotlivé kampane využívali najlepšíe praktiky/techniky, ktoré boli dostupné (či už sa jednalo …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oju3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLIKOVÁ, Marcela. \textit{Použíté finančné prostriedky na kampane kandidátov na post prezidenta Českej republiky v roku 2012/2013 a ich profesionalizácia}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/1gluae/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek