Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu – Michaela Marková
Michaela Marková
Bachelor's thesis
Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu
The Impact of Socioeconomic Status of a Family on a Pupil's Classroom Status
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu. V první kapitole teoretické části je vymezen socioekonomický status, dále jsou popsány proměnné k zjištění socioekonomického statusu, sociální status a stratifikace. Ve druhé části je definována rodina, její typy, funkce, charakteristické znaky současné rodiny a v neposlední řadě rodinné prostředí …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the impact of the socio-economic status of families on the status of pupils in the class collective. The first chapter of the theoretical part defines socio- economic status, then describes the variables to determine socio-economic status, social status and stratification. The second part defines the family, its types, functions, characteristics of the current family …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Michaela. \textit{Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/1h80da/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marková, Michaela. Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole
Pavla LUDVÍKOVÁ -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Možnosti podpory osob s autismem v oblasti výchovy a vzdělávání v rámci Moravskoslezského kraje
Monika CHVĚJOVÁ -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Postavení žáka mongolského původu v třídním kolektivu základní školy
Žaneta Kaprasová -
Sociometrická pozice žáka s epilepsií
Magdaléna VOKURKOVÁ -
ŽÁK STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU A JEHO POZICE V TŘÍDNÍM KOLEKTIVU
Michaela KANTOROVÁ -
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Darina Weberová