Martin VLASÁK

Bakalářská práce

Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky

Integration of Skype service into enterprise HelpDesk portal for effective management of communication with clients
Anotace:
Hlavím cílem této práce je návrh a implementace služby Skype do podnikového Helpdesk portálu. Součástí práce je analýza současné situace a systému IT podpory, dále sběr požadavků a analýza technologických možností, seznámení s některými použitými technologiemi, pilotní provoz, testování a vyhodnocení. Po spuštění v pilotním provozu bude poskytnut report komunikace a zmíněny nalezené nedostatky.
Abstract:
The main objective of this thesis is designing and implementation of Skype service to enterprise Helpdesk portal. The thesis consists of analysis of current situation and IT support system, collection of requirements, analysis of technological options, introduction of some of the used technologies, pilot, testing and complete evaluation. After the start of pilot, a report of communication will be provided …více
 

Klíčová slova

ASP.NET MVC Helpdesk Skype
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Petr Kubera, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLASÁK, Martin. Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta