Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Adéla Pechánková
Bc. Adéla Pechánková
Bachelor's thesis
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh integrované marketingové komunikace pro kontaktní čočky Acuvue od společnosti Johnson & Johnson. Celkový koncept bakalářské práce je rozdělen na teoretickou a analytickou část. V teoretické části je pojednáno o pojmech komunikace, integrovaná marketingová komunikace, o postupu tvorby marketingové komunikační kampaně a představení nových nástrojů marketingové komunikace …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with proposal of integrated marketing communications for Acuvue contact lenses produced by Johnson & Johnson company. This document is divided into two parts - Therotical and Analytical. In the theoretical part there are defined terms such as communication, communication in marketing campaign and new tools for marketing communication are also introduced. In the second …moreKeywords
Komunikace marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace marketingová komunikační kampaň komunikační mix nástroje marketingové komunikace komunikační kanály situační analýza communication marketing communication integrated marketing communication marketing communication campaign communication mix marketing communication tools communication channels situation analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/evvre/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček