Pavel Dostál

Bachelor's thesis

Marketingová kampaň při uvedení produktu na domácí trh

Marketing Campaign during Product Launch onto the Domestic Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní českého výrobce automobilů ŠKODA AUTO spojené s uvedením modelu segmentu SUV – KODIAQ na domácí trh. Cílem je shrnout a zmapovat marketingové aktivity, porovnat je s teoretickými postupy a zhodnotit pomocí získaných informací a výsledků vlastního marketingového výzkumu s následným doporučením pro příští uvedení významného produktu. V praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with a marketing campaign of Czech carmaker ŠKODA AUTO during the launch of an important product in the SUV segment - KODIAQ onto the domestic market. The aim is to map and summarize related marketing activities, compare them to a theoretical standpoint and evaluate them based on the information obtained and the results provided by own marketing research, followed by recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72946