Marketingová kampaň při uvedení produktu na domácí trh – Pavel Dostál
Pavel Dostál
Bakalářská práce
Marketingová kampaň při uvedení produktu na domácí trh
Marketing Campaign during Product Launch onto the Domestic Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní českého výrobce automobilů ŠKODA AUTO spojené s uvedením modelu segmentu SUV – KODIAQ na domácí trh. Cílem je shrnout a zmapovat marketingové aktivity, porovnat je s teoretickými postupy a zhodnotit pomocí získaných informací a výsledků vlastního marketingového výzkumu s následným doporučením pro příští uvedení významného produktu. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a marketing campaign of Czech carmaker ŠKODA AUTO during the launch of an important product in the SUV segment - KODIAQ onto the domestic market. The aim is to map and summarize related marketing activities, compare them to a theoretical standpoint and evaluate them based on the information obtained and the results provided by own marketing research, followed by recommendations …víceKlíčová slova
marketing kampaň ŠKODA ŠKODA AUTO KODIAQ SUV uvedení launch reklama výzkum 4P marketingový mix komunikační mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková