Pavel Šijan

Diplomová práce

Marketing vzdělávací instituce

Marketing of an Educational Institution
Anotace:
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část práce je zaměřená na teoretická východiska marketingu služeb obecně, specifika marketingu vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část práce se věnuje výběru vzdělávací instituce, provedení analýzy interního a externího prostředí školy, realizaci marketingového výzkumu zkoumajícího image školy …více
Abstract:
The main subject of this thesis is the area of marketing for educational institutions. First part is focused on general theoretical aspects of marketing of services, specificity of marketing for educational institutions and marketing communication. The operative part attends to a selection of an educational institution, an execution of an analysis of internal and external environment of the school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Marie Slabá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26045