Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh – Mgr. Matej Svoboda
Mgr. Matej Svoboda
Master's thesis
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu značky FIT na slovenský trh
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce je postupná dokumentace vytváření návrhu identity produktu, který bude následně uveden na slovenský trh. Práce je rozdělená do dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části za pomoci odborné literatury vymezíme relevantní odborné pojmy a nástroje, které následně využijeme jak v této teoretické, tak v praktické části. V praktické části představíme společnost, která …viacAbstract:
Main focus of my diploma thesis is documenting the gradual creation of a new product, that is set to land on the slovak market. The diploma thesis is composed of two parts – theoretical and a practical part. In the theoretical part, with the aid of scholar literature, we will define relevant scientific terms and tools, that will be mentioned and used in the practical part. In the practical part of …viacAbstract:
Cieľom mojej diplomovej práce je postupné vytváranie a dokumentácia návrhu identity produktu, ktorý bude následne uvedený na slovenský trh. Práca je rozdelená do dvoch častí - teoretickej a praktickej. V teoretickej časti za pomoci použitia odbornej literatúry vymedzíme relevantné odborné pojmy a nástroje, ktoré sa v práci budú spomínať a používať v praktickej časti. V praktickej časti si predstavíme …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Irena Žantovská, Ph.D.
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Matej. \textit{Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/1j9tr1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 4. 2022
IS4u, I.
23. 4. 2022
IS4u, I.
23. 4. 2022