Marketing humanitární akce - zhodnocení festivalu Jeden svět – Bc. Adéla Málková
Bc. Adéla Málková
Bachelor's thesis
Marketing humanitární akce - zhodnocení festivalu Jeden svět
Marketing of humanitarian event - evaluation of festival One World
Anotácia:
Tato bakalářská práce se soustředí na neziskový sektor, organizace působící v neziskovém sektoru, na jejich specifika, především pak na marketing. Cílem praktické části práce je zhodnocení humanitárního filmového festivalu Jeden Svět, který každoročně pořádá organizace Člověk v tísni, jeho marketingu a celkového významu a vývoje festivalu.Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on non-profit sector, on organizations working in the non-profit sector, on their specifics, especially then on marketing. This thesis aims on evaluating humanitarian film festival One world that is being held annually by the organization People in Need. It aims on its marketing and overall importance and development.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nebhx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Advokační neziskové organizace v ČR: vybrané problémy
Anna Baladová -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai