Návrh marketingové strategie značky Remon by Rebeka Monhartová – Rebeka Heimlich Monhartová
Rebeka Heimlich Monhartová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie značky Remon by Rebeka Monhartová
Proposal of the marketing strategy for brand Remon by Rebeka Monhartová
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úpravou a vylepšením marketingové strategie módní značky Remon by Rebeka Monhartová, s hlavním zaměřením na zefektivnění volby distribučních cest a komunikačních kanálů. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky z oblasti marketingové strategie, brandingu, marketingového mixu a online marketingu. Zároveň je představena značka Remon a situace na české módní scéně. …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis is to modify and improve the marketing strategy of the fashion brand Remon by Rebeka Monhartová with the main focus on the distribution and communication channels. The theoretical part summarizes the existing knowledge about marketing strategy, branding, marketing mix and online marketing. It also reveals the situation on the Czech fashion scene and introduces fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82089
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Jan Mísař
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82089
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice
Jan Denkstein -
Marketingová strategie společnosti H-D v České republice
Martin Heřmanský -
Marketingová strategie společnosti brokerjet České spořitelny, a.s.
Aleš Novák -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti
Markéta Havlíčková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o.
Radka Ondryášová -
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu
Jana Tobeková