Rebeka Heimlich Monhartová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie značky Remon by Rebeka Monhartová

Proposal of the marketing strategy for brand Remon by Rebeka Monhartová
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úpravou a vylepšením marketingové strategie módní značky Remon by Rebeka Monhartová, s hlavním zaměřením na zefektivnění volby distribučních cest a komunikačních kanálů. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky z oblasti marketingové strategie, brandingu, marketingového mixu a online marketingu. Zároveň je představena značka Remon a situace na české módní scéně. …více
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to modify and improve the marketing strategy of the fashion brand Remon by Rebeka Monhartová with the main focus on the distribution and communication channels. The theoretical part summarizes the existing knowledge about marketing strategy, branding, marketing mix and online marketing. It also reveals the situation on the Czech fashion scene and introduces fashion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Jan Mísař

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82089