Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí – Martina Boráková
Martina Boráková
Bachelor's thesis
Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí
Shared reading in preschools and its relation to the development of narrative abilities of children
Abstract:
Bakalářská práce má výzkumný charakter. Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou čtenářské pregramotnosti, konkrétněji s významem společného čtení pro dítě předškolního věku, a popsat jeho vliv na rozvoj narativních schopností dětí v předškolním věku. V empirické části práce byl realizován kvalitativní výzkum dětí předškolního věku, který proběhl v mateřské škole. Ve výzkumném …moreAbstract:
The bachelor thesis is of research character. The aim of the thesis is to introduce the topic of pre-readers literacy, specifically the importance of reading together with pre-school children and description of the influence of reading on the development of narrative skills of pre-school children. The empiric part of the thesis describes the quality research of children of pre-school age that was carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BORÁKOVÁ, Martina. \textit{Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1kctwq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Boráková, Martina. Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Pohádky před spaním pro předškolní věk
Zuzana Pustaiová -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ