Fotografie a videa jako marketingový nástroj v cestovním ruchu – Nikola Knížová
Nikola Knížová
Bakalářská práce
Fotografie a videa jako marketingový nástroj v cestovním ruchu
Photos and videos as a marketing tool in tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá důležitostí vizuální komunikace se zaměřením na fotografie a videa. Cílem bylo popsat a zhodnotit kvalitu snímků a spotů, které nabízí weby tematicky zaměřené na vybrané památky UNESCO v České republice. Vyhodnocení probíhalo na základě stanovených kritérií. Výsledky ukazují, že by měl být kladen větší důraz na marketingové nástroje na webových stránkách památek. V návaznosti …víceAbstract:
This bachelor thesis examine the importance of visual communication with a focus on photograph and video. The aim was to describe and evaluate the quality of images and spots presented by websites thematically focused on selected UNESCO sites in the Czech Republic. The evaluation was based on the set criteria. The results show that more emphasis should be placed on the marketing tools on the sites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79259
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Monika Hilšerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79259
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Návrh webové komunikace obce se zaměřením na cestovní ruch
Lenka Procházková