Nikola Knížová

Bakalářská práce

Fotografie a videa jako marketingový nástroj v cestovním ruchu

Photos and videos as a marketing tool in tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá důležitostí vizuální komunikace se zaměřením na fotografie a videa. Cílem bylo popsat a zhodnotit kvalitu snímků a spotů, které nabízí weby tematicky zaměřené na vybrané památky UNESCO v České republice. Vyhodnocení probíhalo na základě stanovených kritérií. Výsledky ukazují, že by měl být kladen větší důraz na marketingové nástroje na webových stránkách památek. V návaznosti …více
Abstract:
This bachelor thesis examine the importance of visual communication with a focus on photograph and video. The aim was to describe and evaluate the quality of images and spots presented by websites thematically focused on selected UNESCO sites in the Czech Republic. The evaluation was based on the set criteria. The results show that more emphasis should be placed on the marketing tools on the sites …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Monika Hilšerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79259

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj

Práce na příbuzné téma

Všechny práce