Optimalizace nástrojů marketingového mixu společnosti Philips Česká republika s.r.o. – Alexandra Vymazalová
Alexandra Vymazalová
Bachelor's thesis
Optimalizace nástrojů marketingového mixu společnosti Philips Česká republika s.r.o.
Optimization of the Marketing Mix Tools in the Company Philips Czech Republic s.r.o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem a analýzou marketingového mixu produktové řady firmy Philips Česká republika s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a popisuje pojem marketing, SWOT analýzu a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na popis firmy Philips a LED technologii. Zabývá se SWOT analýzou …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with a description and analysis of the product line marketing mix in the company Philips Czech Republic s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on the literature and describes the concept of marketing, SWOT analysis and marketing mix tools. The practical part focuses on the company's description and LED technology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Zverejniť od: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYMAZALOVÁ, Alexandra. \textit{Optimalizace nástrojů marketingového mixu společnosti Philips Česká republika s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s., Moravian University College Olomouc. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1kof3g/.
Jak správně citovat práci
Vymazalová, Alexandra. Optimalizace nástrojů marketingového mixu společnosti Philips Česká republika s.r.o.. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Názov
Vložil
Vložené
Práva