Bc. Mária Mihelyová

Bachelor's thesis

Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky

New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Finanční krize způsobila záník mnoho podniků. Firmy volí opatrné a nízko nákladové operace. Existující i nově vznikající firmy si začali plně uvědomovat hodnotu zákazníka a komunikace s ním. Postupem času marketing přijal mnoho nových komunikačních nástrojů. V této práci je podáváná koncepce „Zavedení nového produktu na trh“. Firma vstupuje do tržního prostoru s homogenním produktem. Aspirací je využítí …more
Abstract:
The financial crisis has caused the failure of many businesses. Firms choose careful and low-costing operations. Existing and new companies began to fully realize the value of customer and customer communication. Over time, marketing has acquired many new marketing communication tools. This thesis shows the concept of "Launching of a new product on the market." The company enters the market space with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní