Lenka Majhoferová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Dítě s vývojovou dysfázií v předškolním věku v mateřské škole

Anotace:
Hlavním cílem této absolventské práce je zjistit, odkud pedagogové v mateřských školách čerpají náměty pro práci s dětmi s vývojovou dysfázií a jakou podporu by potřebovali. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, v nichž je nejprve rozebrána obecně problematika narušené komunikační schopnosti, a odtud je plynule přecházeno k tématu vývojové dysfázie. Empirická část je prezentována pátou kapitolou, …více
Abstract:
The main aim of this graduation thesis is to find out where teachers in kindergartens draw ideas for working with children with developmental dysphasia and what kind of support they would need. The theoretical part contains three chapters, in which the issue of impaired communication ability is first discussed in general, and from there it smoothly transitions to the topic of developmental dysphasia …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 9. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Martina Anderová
  • Oponent: Mgr. Marie Ortová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická

vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie