Zhodnocení marketingové komunikace společnosti IKEA Česká republika s.r.o. – Kamila Nápravníková
Kamila Nápravníková
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingové komunikace společnosti IKEA Česká republika s.r.o.
Evaluation of marketing communication of IKEA Česká republika s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti IKEA Česká republika s.r.o., přičemž klade důraz na zhodnocení současných komunikačních nástrojů a strategií, které společnost využívá ke komunikaci se zákazníky. Cílem práce je nejen popsat stávající stav marketingové komunikace této firmy, ale také zjistit, jaké nástroje jsou zákazníky vnímány jako nejefektivnější a jaký …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of IKEA Česká republika s.r.o., emphasizing the evaluation of current communication tools and strategies used by the company to communicate with customers. The aim of the thesis is not only to describe the current state of marketing communication of this company, but also to find out which tools are perceived by customers as the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h1dkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2025
- Vedoucí: Ing. Adéla Mráčková, MSc.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček