Kamila Nápravníková

Bakalářská práce

Zhodnocení marketingové komunikace společnosti IKEA Česká republika s.r.o.

Evaluation of marketing communication of IKEA Česká republika s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti IKEA Česká republika s.r.o., přičemž klade důraz na zhodnocení současných komunikačních nástrojů a strategií, které společnost využívá ke komunikaci se zákazníky. Cílem práce je nejen popsat stávající stav marketingové komunikace této firmy, ale také zjistit, jaké nástroje jsou zákazníky vnímány jako nejefektivnější a jaký …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of IKEA Česká republika s.r.o., emphasizing the evaluation of current communication tools and strategies used by the company to communicate with customers. The aim of the thesis is not only to describe the current state of marketing communication of this company, but also to find out which tools are perceived by customers as the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2025
  • Vedoucí: Ing. Adéla Mráčková, MSc.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.