Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Antonín Žirovnický
Bc. Antonín Žirovnický
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Plan of the marketing strategy for specific business entity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie pro společnost Konsorcium T+M, s.r.o., která se věnuje výrobě a prodeji dětské certifikované obuvi. Analytickou částí jsou identifikovány přednosti a nedostatky na jejichž základě je navrhnuta nová marketingová strategie, která vede ke zlepšení finanční situace podniku.Abstract:
This thesis deals with creating a draft marketing strategy for the company Konsorcium T + M, Ltd., which is engaged in the production and sale of certified children's shoes. The analytical part identifies the strengths and weaknesses on the basis of the suggested new marketing strategy, which leads to improved financial situation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ydtl1/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková
- Reader: PhDr. Vlasta Mayerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor