Bc. Antonín Žirovnický

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu

Plan of the marketing strategy for specific business entity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie pro společnost Konsorcium T+M, s.r.o., která se věnuje výrobě a prodeji dětské certifikované obuvi. Analytickou částí jsou identifikovány přednosti a nedostatky na jejichž základě je navrhnuta nová marketingová strategie, která vede ke zlepšení finanční situace podniku.
Abstract:
This thesis deals with creating a draft marketing strategy for the company Konsorcium T + M, Ltd., which is engaged in the production and sale of certified children's shoes. The analytical part identifies the strengths and weaknesses on the basis of the suggested new marketing strategy, which leads to improved financial situation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Lenka Procházková
  • Reader: PhDr. Vlasta Mayerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting