Postoj asistentů pedagoga základní školy a základní školy praktické k inkluzivnímu vzdělávání. – Milada DŽUDŽOVÁ
Milada DŽUDŽOVÁ
Bakalářská práce
Postoj asistentů pedagoga základní školy a základní školy praktické k inkluzivnímu vzdělávání.
Attitudes of teachers assistant from primary school and practical school to inclusive education.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Postoj asistentů pedagoga základní školy a základní školy praktické k inkluzivnímu vzdělávání se obecně orientuje na zjištění postoje asistentů pedagoga vůči tomuto modernímu typu vzdělávání. V teoretické části práce se zaobíráme profesí asistenta pedagoga, jeho rolí, legislativními normami vztahujícími se k výkonu této profese, financování podpůrného opatření, kterým asistent …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled The Attitude of Teachers' Assistants of Elementary School and Elementary School Practical to Inclusive Education is generally focused on finding out the attitudes of teaching assistants towards this modern type of education. In the theoretical part of the thesis we deal with the profession of teacher's assistant, his role, legislative norms related to the performance of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Valášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DŽUDŽOVÁ, Milada. \textit{Postoj asistentů pedagoga základní školy a základní školy praktické k inkluzivnímu vzdělávání.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/1lsz26/.
Jak správně citovat práci
DŽUDŽOVÁ, Milada. Postoj asistentů pedagoga základní školy a základní školy praktické k inkluzivnímu vzdělávání.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga a vybrané aspekty spolupráce asistentů, pedagogů a žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Denisa Blaschingerová -
Asistent pedagoga na základní a střední škole
Lucie Tesařová -
Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí
Ivanka GRACÍKOVÁ -
Integrace/inkluze dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Tereza Muzikantová -
Integrace a inkluze dítěte s poruchou autistického spektra v ZŠ
Lucia Zahradníková -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Vzdělávání žáků s tělesným postiženým na SŠ a jejich integrace a inkluze
Sabina Sušilová -
Pohled učitelů středních škol na vzdělávání žáků v rámci integrace a inkluze.
Lubomír Trávníček