Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky – Bc. Tereza Bolfová
Bc. Tereza Bolfová
Master's thesis
Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
Communication Strategy of the Kampa Museum on Social Networks with Emphasis on the Collection of František Kupka
Abstract:
Diplomová práce se podrobně zabývá současnou komunikací kulturní instituce Museum Kampa na sociálních sítích. Při práci je kladen důraz na komunikaci týkající se stálé expozice děl malíře Františka Kupky. Cílem je zjistit, zda je jí v online komunikaci poskytován dostatečný prostor, případně navrhnout zlepšení. Teoretická práce se zabývá kulturním marketingem a managementem, teorií muzeí, kterou rozšiřuje …moreAbstract:
This diploma thesis focuses in detail on a current social media communication of Prague's cultural institution Museum Kampa. Emphasis is placed on promoting permanent exhibition of works by painter František Kupka. The aim is to find out whether it is provided with sufficient space in online communication, eventually to suggest improvements. The theoretical work describes the theory of cultural marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOLFOVÁ, Tereza. \textit{Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/1m85qr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bolfová, Tereza. Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová